STEM Max Kodeerimise komplekt: Tegevuspõhine ja probleemipõhine ehitamine ning programmeerimine keskhariduses
Kasutades 12 mudelit ja iseseisvalt teostatavaid ülesandeid, õpivad õpilased järk-järgult probleemipõhiseid meetodeid, et lahendada põnevaid ülesandeid infotehnoloogia valdkonnas. Lihtsasti juhitava kontrolleri, erinevate praktiliste andurite ja aktuaatorite, intuitiivse Scratch rakenduse ning kvaliteetsete Fischertechnik’i komponentide abil lahendavad gümnaasiumi õpilased ülesandeid, millega nad on tuttavad oma igapäevaelust. Tegevuspõhine ja probleemipõhine õpikäsitus arendab õpilastes professionaalseid, metodoloogilisi, isiklikke ja sotsiaalseid pädevusi erinevatel tasanditel.
Võtmeomadused ja põhieesmärgid õppimisel
- Igapäevaste ülesannete teostamine infotehnoloogias ja robootikas
- Kontseptuaalsete mudelite rakendamine igapäevaelus
- Tehniliste, metodoloogiliste, isiklike ja sotsiaalsete pädevuste arendamine
- Programmijadade ja põhiliste arvutusstruktuuride õppimine
- Plokk- ja tekstipõhise programmeerimise omandamine lihtsasti juhitava kontrolleri jaoks
- Aktuaatorite ja sensorite funktsioonide ning omavaheliste seoste mõistmine ja rakendamine
- Eeltööalane suunamine matemaatika, teaduse, tehnika ja/või infotehnoloogia valdkondades
- 1 komplekt = 2-4 õpilast
- 11+4 mudelit
Arvustused
Tooteülevaateid veel ei ole.