Korduma kippuvad küsimused

Tellimuse vormistamine

Kuidas ostukorvis muuta kogust ja/või kustutada kaup? (Videojuhend)

Koguse muutmiseks tuleb valitud kauba koguse veerus vajutada “+” või “-“, vastavalt kas soovite lisada kaupa juurde või vähendada selle kogust. NB! Selleks et koguse muutus salvestuks tuleb kindlasti vajutada “Värskenda hinnapakkumise taotlus”.

Kauba kustutamiseks tuleb valitud kauba viimases veerus vajutada ristile.

Kus tellimuse/hinnapakkumise taotlusse lisatuid kaupasid näha? (Videojuhend)

  • Tellimuse/Hinnapakkumise taotluse vaatamiseks tuleb vajutada ostukorvi ikoonile paremal menüü nurgas.
  • Terves aknas ostukorvi vaatamiseks tuleb vajutada nupule “Vaata ostukorvi”.

Tellimuse/Hinnapakkumise taotluse esitamine (Videojuhend)

Tellimust/Hinnapakkumise taotlust saab esitada läbi ostukorvi.

Automaatselt ostukorvis on tarneviisiks määratud “Tulen ise järgi”, kuid on võimalik valida samuti DPD kuller või DPD Pakiautomaat. NB! Pööran tähelepanu, et igat kaupa ja igat kauba kogust ei ole võimalik tellida DPD pakiautomaati.

Peale tarneviisi valimist tuleb vajutada nupule “Jätkake hinnapäringu esitamisega”. Edaspidi tuleb täita andmed, mis lähevad arvele (ees- ja perekonnanimi, ettevõtte nimi, aadress, telefon, email).

Tellimusele/Hinnapakkumise taotlusele on võimalik lisada märkmeid, selleks on lahter “Märkused tellimuse kohta”. Sinna saab lisada täiendava informatsiooni või küsida täpsustavaid küsimusi.

Edaspidi kuvatakse lühidalt tellimus ja tarneviis.

Tellimuse/Hinnapakkumise taotluse esitamiseks tuleb vajutada nuppu “Jätkake hinnapäringu esitamisega”. Peale taotluse esitamist, kuvatakse informatsioon eduka tellimuse esitamise kohta.

Kuidas lisada kaup tellimusse/ hinnapakkumise taotlusse? (Videojuhend)

  • Kauba saab tellimusse/hinnapakkumise taotlusse lisada kahel viisil:
  • 1. Poes hiirega viidata kaubale ja vajutada ilmuvale nupule “Küsi hinnapakkumist”/”Lisa ostukorvi”.

  • 2. Avada kauba kaart ja juba selles vajutada nupule “Küsi hinnapakkumist” / “Lisa ostukorvi”.

Kasutajakonto

Kus saab muuta kasutaja parooli?

  • Kasutajakonto parooli muutmiseks peate olema sisse logitud Õppelabor’i keskkonda.
  • 1. Avage „Minu konto“ ja valige sealt „Konto andmed“.


Kus saab muuta kasutaja parooli?


Kus saab muuta kasutaja parooli?

  • 2. Otsige üles väli „Parooli muutmine“.


Kus saab muuta kasutaja parooli?

  • 3. Sisestage praegune parool välja „Praegu kehtiv parool“.
  • 4. Sisestage väljadesse „Uus parool“ ja „Kinnita uus parool“ uus parool, mis on vähemalt 7 märki pikk ja sisaldab suuri ja väikseid tähti ning märke.
  • 5. Vajutage nupule „Salvesta muudatused“.

Unustasin kasutajakonto parooli – mida teha?

  • Kasutajakonto parooli lähtestamiseks tuleb teha järgmine:
  • 1. Sisse logimise lehel vajutage nupule „Kaotasid parooli?“.


Kuidas registreerida end Õppelabor.ee kasutajaks?


Unustasin kasutajakonto parooli – mida teha?

  • 2. Sisestage tekstivälja „Kasutajanimi või e-posti aadress“ oma email või kasutajakonto nimi.


Unustasin kasutajakonto parooli – mida teha?

  • 3. Vajutage nupule „Lähtesta parool“.
  • 4. Lähima aja jooksul tuleb Teie emailile kiri, milles on link parooli lähtestamiseks („Parooli vahetamiseks kliki siia“). Vajutage lingile.
  • 5. Sisestage enda uus parool väljadesse „Uus parool“ ja „Sisesta uus parool teist korda“.


Unustasin kasutajakonto parooli – mida teha?

  • 6. Vajutage nupule „Salvesta“.

Kuidas registreerida end Õppelabor.ee kasutajaks?

  • Kasutajakonto registreerimiseks tuleb teha järgmised sammud:
  • 1. Sisse logimise lehel vajutage nupule „Registreeru“.


Kuidas registreerida end Õppelabor.ee kasutajaks?


Kuidas registreerida end Õppelabor.ee kasutajaks?

  • 2. Sisestage kasutajanimi ja email. NB! Veenduge, et sisestasite töötava emaili, sellele tuleb link parooli määramiseks.


Kuidas registreerida end Õppelabor.ee kasutajaks?

  • 3. Vajutage nupule „Registreeru“.
  • 4. Teie emailile tuleb kiri, milles tuleb klikata nupule „Parooli muutmiseks kliki siia“.
  • 5. Määrake parool. Parooli määramiseks tippige teie parool väljadesse „Uus parool“ ja „Sisesta uus parool teist korda“.


Kuidas registreerida end Õppelabor.ee kasutajaks?

  • 6. Vajutage nupule „Salvesta“.

Kaubad

Milline on garantiiaeg?

Erinevatel tootjatel on erinev garantiiaeg. Näiteks PASCO Scientific toodete garantiiaeg on 5 aastat. Mõningatel tundlikel PASCO Scientific andurite elementidel on eluaeg 2 aastat, siis sellest teavitatakse kasutusjuhendis ja elemendi vahetus ei kulu garantii alla (siia alla kuuluvad näiteks patareid).

Kust saab lisainformatsiooni kaupade kohta?

Lisainformatsiooni on võimalik saada kirjutades oma küsimuse e-mailile ask[@]ste.education või helistades numbrile +372 6 415 551. Samuti võite saada informatsiooni läbi meie kontaktvormi.

Konsultatsioonid

Kas on võimalik saada erikonsultatsiooni?

Jah. Kui soovite saada erikonsultatsiooni mõne kauba või teenuse või kursuse kohta, siis võtke meiega ühendust emaili ask[@]ste.education või kontaktvormi või telefoni +372 6415551 teel.  

Milliseid konsultatsioone Õppelabor.ee pakub?

Kõik konsultatsioonid, mida me pakume Teile korraldada asuvad: Teenused -> Konsultatsioonid.

Milliseid konsultatsioone Õppelabor.ee pakub?

Koolitused ja kursused

Millised kursused on Õppelaboris olemas?

Kõik Õppelabori kursused on nähtavad: Teadusait -> Kursused (E-õpe).

Kas on võimalik tellida erikoolitusi?

Jah. Kui soovite saada erikoolitust, siis võtke meiega ühendust emaili ask[@]ste.education või kontaktvormi või telefoni +372 6415551 teel.  

Kas Õppelabor.ee korraldab koolitusi õpetajatele teemal, kuidas kasutada pakutavaid tooteid?

Jah. Kõik koolitused, mida me pakume asuvad: Teenused -> Koolitused.

Kas Õppelabor.ee korraldab koolitusi õpetajatele teemal, kuidas kasutada pakutavaid tooteid?

Ostmine ja tarnimine

Kuidas antakse üle virtuaalsed kaubad?

Tarkvara ja ligipääs kursusetele antakse üle 1-3 tööpäeva jooksul peale arve tasumist. Tarkvara litsentsid saadetakse kliendi e-mailile.

Kui pikk on tarne?

Tarne pikkus sõltub kaubast, kauba kogusest ja tarneviisist.

Kui tellitud kaup on soovitud koguses laos olemas, siis saadetakse see teele 1-3 tööpäeva jooksul peale arve tasumist.

Kui tellitud koguses kaup puudub laos, siis tarneaeg võib olla 2 – 6 nädalat. Hinnapakkumise/Arve esitamisel märkime täpsema tarneaja.

Kuidas saab tellimuse kätte?

Tellimuse on võimalik kätte saada 2 viisil – ise järgi tulles või kulleriga. Hinnapakkumise esitamisel tuleb valida Teile sobiv tarneviis.

Kuidas toimub kaupade ostmine/hinnapakkumise esitamine Õppelaboris?

  • Kaupade ostmine toimub läbi hinnapakkumise taotluse esitamise.
  • 1. Avage huvipakkuv õppevahend/koolitus/konsultatsioon, valige soovitud kogus ja vajutage nupule „Lisa korvi“.


Kuidas toimub kaupade ostmine Õppelaboris?

  • 2. Avanevas aknas vajutage nupule „Küsi hinnapakkumist“.


Kuidas toimub kaupade ostmine Õppelaboris?

  • 3. Täitke kõik kohustuslikud väljad ja vajutage nupule „Esita tellimus“. PS! Juhul, kui soovite kohe saad arve õppeasutusele või juriidilise isiku nimele, siis palun märkige väljas „Märkused tellimuse kohta“, et soovite kohe saada arve hinnapakkumise asemel.


Kuidas toimub kaupade ostmine Õppelaboris?

  • 4. Tellimus on esitatud, teie emailile tuleb esitatud tellimuse koopia. Hinnapakkumine/arve tuleb teie emailile 1-2 tööpäeva jooksul peale hinnapakkumise esitamist. Meie töötajad loovad igale kliendile individuaalselt hinnapakkumist.

Millised maksevõimalused on olemas?

Õppevahendite, teenuste ja kursuste eest Õppelaboris saab tasuda vaid arve alusel pangaülekandega. Õppeasutustele ja teistele juriidilistele isikutele saab esitada arveid e-arvete keskkonna kaudu.

Rentimine

Kas rendituid asju saab tagastada ka nädalavahetusel (L ja P)?

Renetituid asju ei ole võimalik tagastada nädalavahetusel ega väljaspool õppelabori tööaega (E-R 09.00 – 17.00).

Kas tellimust saab kinnitada ka telefoni teel?

Ei. Renditellimuste esitamine käib Õppelabor rentimise keskkonna kaudu või emaili ask[@]ste.education kaudu. Telefoni teel ei ole võimalik kinnitada tellimust.

Kuidas toimub tasumine?

Õppeasutused (lasteaiad, koolid, kutsehariduskeskused ja ülikoolid) saavad tasuda õppevahendite rentimise eest 21 päeva jooksul alates arve esitamisest. Ülejäänutel tuleb enne rentimisele saamist tasuda arve.

Tasumine toimub arve alusel.

Milliseid õppevahendeid saab rentida?

Renditavate õppevahendite list on leitav Õppelabori rentimise keskkonnas: Teenused -> Rentimine (vt „Rentimiseks kättesaadavad seadmed“).


Milliseid õppevahendeid saab rentida?

Kuidas saab rentida õppevaheneid?

Õppevahendeid saab rentida läbi Õppelabori keskkonna: Teenused -> Rentimine.

Täitke rentimise taotluse kohustuslikud väljad ja vajutage nupule „Esita taotlus“.


Kuidas saab rentida õppevahendeid?

Enne taotluse esitamist veenduge, et valitud kuupäevadel õppevahend ei ole juba välja renditud (v.t. „Kinni reserveeritud seadmed ja kuupäevad“).


Kuidas saab rentida õppevahendeid?

Üldine

Ei õnnestunud kopeerida teksti Õppelaboris?

Me soovime pakkuda parimat võimalikku kogemust ja jagada väärtuslikku sisu. Palun mõistke, et kogu meie loodud sisu, sealhulgas kirjeldused, kursused ja muud õppematerjalid, on autoriõigusega kaitstud. Kopeerimine, paljundamine või muul viisil meie sisu kasutamine ilma meie selgesõnalise loata on keelatud.

See poliitika on loodud selleks, et tagada meie loodud materjalide turvalisus ja takistada nende ebaseaduslikku kasutamist. Oleme pühendunud haridusele ja soovime, et meie loodud ressursse kasutataks ausalt ja vastutustundlikult.

Kui teil on küsimusi või soovite kasutada meie sisu mingil muul viisil, võtke meiega ühendust ask[@]ste.education. Oleme avatud koostööle ja suhtlemisele ning hindame kõigi intellektuaalomandi õiguste austamist.

Kas müüte samuti ka füüsilistele isikutele?

Ikka. Kui soovite osta midagi meie poest füüsilise isiku nimelt siis andke meile see teada hinnapakkumise saatmisel.

Sule
Logige sisse
Sule
Ostukorv (0)

Ostukorvis ei ole tooteid. Ostukorvis ei ole tooteid.