Aktiveerimine
Kuidas aktiveerida Sanako Connect hariduskeskkonnas õpetaja litsents?
Õpetaja litsentsi aktiveeritakse koheselt õpetaja registreerimisel Sanako Connect hariduskeskkonnas.
Litsentsi on võimalik aktiveerida kahel viisil:
- Registreerides end läbi lingi koos võtmega.
- Registreerimisel sisestada võti eraldi.
Kui kaua aktiveerimine aega võtab?
Aktiveerimine toimub koos konto registreerimisega. Konto registreerimine ja aktiveerimine ei võta tavaliselt aeg rohkem kui 3 minutit.
Mis on aktiveerimisvõti?
Aktiveerimisvõti on spetsiaalne märkide komplekt, mis tuleb Sanako Connect kasutamiseks sisestada token’i väljale. Aktiveerimisvõtme saate pärast makse sooritamist.
Kasutus
Millist tüüpi faile saab Sanako Connect’is jagada?
Limiiti, milliseid faili tüüpe saab ja ei saa jagada Sanako Connect keskkonnas, pole. Ainuke limiit, mida rakendaratakse Sanako Connect’iga on failide maksimaalne suurus (failid peavad olema väiksemad kui 100Mb).
Mida tähendab sessiooni lõpp (session end)?
Kui sessioon on lõpetatud, siis ei pääse enam õpilased sessiooni sisule juurde (materjalid, tagasiside jm). Samal ajal ei saa ka harjutusi esitada.
Õpetajana saate siiski uuesti vaadata lõppenud sessiooni sisu.
Kui ma sulgen brauseri või lülitan seadme välja, kas mu sessioon lõppeb?
Ei. Sessioon lõppeb vaid siis, kui valite „End session“. Peale sessiooni lõpetamist ei saa enam sinna materjale üles laadida ega sisu luua. Samuti ei saa enam õpilased harjutusi teha ega sisu vaadata.
Kui jätate brauseri sulgemisel või seadme välja lülitamisel sessiooni sisselülitatuks, siis pääsevad õpilased endiselt virtuaalklassis olevatele materjalidele ja harjutustele ligi.
Kas Sanako Connect’is on võimalik oma ekraani jagada?
Jah, õpetaja saab jagada õpilastega Sanako Connect’is oma ekraani.
Kas Sanako Connect’is saab videokõnesid pidada?
Õpetajana saate oma veebikaamera pilti õpilastega jagada. Arendamisel on ka õpilastevahelised videokõned.
Kas rühmatööd salvestatakse automaatselt?
Heli salvestatakse automaatselt praegu vaid harjutuste osas.
Mis vahe on lihtsalvest (simple recorder) ja täiustatud salvestil (advanced recorder)?
Lihtsalvesti võimaldab õpilasetel lihtsalt salvestada oma heli. Täiustatud salvesti võimaldab õpilastel kasutada peamist helifaili ja täiendada seda oma helisalvestisega (Voice insert ). NB! Voice insert korral peab õpilane oma seadmes luba helisalvestamisele andma.
Kuidas saab õpilase salvestusi kuulata?
Pärast seda kui õpilased on harjutuse täitnud ja esitanud, saate nende salvestusi kuulata vahekaardilt „Submissions“, klõpsates harjutusel ja seejärel õpilase nimel.
Kus andmed vaikimisi majutatakse?
Euroopa Sanako kliente hostitakse Amazoni serveritel Euroopa Liidus vastavalt GDPR-ile.
Milliseid keeli Sanako Connect toetab?
Sanako Connect hariduskeskkonnas on võimalik õpetada ükskõik millist keelt, kuid Sanako Connect kasutajaliides on hetkel kättesaadav vaid inglise keeles.
Litsents
Kas on piirangut, kui mitu kasutajat saab virtuaalklassi liituda (korraga)?
Piirang on. Virtuaalklassi saavad korraga liituda nii mitu kasutajat, kui mitu kasutaja litsentsi te olete soetanud.
Kas õpilased peavad looma konto isikliku teabega?
Ei pea. Õpilased saavad liituda virtuaalklassi läbi lingi või kasutades QR-koodi.
Kas igale õpetajale tuleb eraldi võti?
Ei. Kõik organisatsiooni õpetajad saavad kasutada kasutaja registreerimisel ühte litsentsi võtit.
Ostmine
Millal ma oma aktiveerimisvõtme kätte saan?
Aktiveerimisvõti saadetakse 1-3 tööpäeva jooksul peale arve tasumist.
Mida teha kui hinnapakkumine või arve ei ole saabunud?
Esialgu kontrollige, et arve või hinnapakkumine pole juhuslikult rämpspostkasti sattunud.
Kui arve või hinnapakkumine ei ole teieni jõudnud 5 tööpäeva jooksul, siis võtke meiega ühendust emaili ask[@]ste.education või telefoni +372 6 415 551 teel.
Tasusin arve, kuid aktiveerimisvõtme pole kätte saanud. Mida teha?
Vaatamata sellele, et toode on virtuaalne, toimub litsentside käitlemine käsitsi ning võib võtta 1-3 tööpäeva aega. Arvestada tuleb ka sellega, et pühad ja tähtpäevad võivad litsentsi käitlemise protsessi aeglustada.
Kontrollida tasub ka rämpspostkasti, aktiveerimisvõti võis juhuslikult sattuda sinna.
Kui aktiveerimisvõti ei ole teieni jõudnud 5 tööpäeva jooksul, siis võtke meiega ühendust emaili ask[@]ste.education või telefoni +372 6 415 551 teel.
Milline on Sanako Connect hind?
Sanako Connecti hind varieerub vastavalt kasutajate arvust.
Ühilduvus
Millist brauserit kasutada?
Nutitelefonide, tahvelarvutite, sülearvutite ja lauaarvutite kasutamisel on parem kasutada brauserit Chrome. iPad korral on parem kasutada Safari brauserit.
Milliseid seadmeid Sanako Connect toetab?
Google Chromebook, nutitelefonid, tahvelarvutid, sülearvutid, lauaarvutid.