Intelino nutirong
Intelino rongil on võimalus lugeda värve, mida ta oma teekonnal kohtab. Lapsed saavad rongi tegevuse juhtimiseks rööbastele asetada väikseid värvilisi plaate, mida nimetatakse Tegevuspiltideks.
Tegevuspildid võivad rongi kiirendada või aeglustada, pöörata seda rööbastee ületamisel vasakule või paremale, muuta selle suunda või peatada, lisatud auto maha lasta ja palju muud, ehitades erinevaid värviliste plaatide ahelaid.
Selles on 16 kohese toimingu käsku, mida saab kohe kasutada. Seda ekraanivaba mänguvõimalust on igas vanuses lastele lihtne mõista, kuid samas kaasahaarav ja meelelahutuslik. Lapsed õpivad kodeerimise põhialuseid, kasutades rongi juhtimiseks värve.
Eelised
- Lõbus kasutamiseks igas vanuses.
- Võimas robotriistvara.
- Modulaarne ja pikendatav.
- Mobiilirakendusega.
- 4 programmeerimisrežiimi.
- Progressiivse STEM õppesüsteemiga.
Nutirongi eriomadused
- LED-tagasisidetuled: 1 värviline ja 4 valget LED-massiivi rongi ülaosas süttivad, kui rong stardib, peatub, sõidab kiiremini ja sooritab muid toiminguid.
- Saab kasutada ekraaniga või ilma.
- Eesmine värviandur skaneerib pidevalt rööbasteid, otsides värvi tegevust, kui rong liigub edasi.
- 100+ minutit mängimisaega.
- Bluetooth smart.
- Mikro-USB laadimine.
- Tippkiirusel kuni 100 cm/s.
Progressiivne K-12 Õppe
Intelino STEM õppesüsteem hõlmab mitmeid klasse ja mitmesuguseid erialasid.
Eelkool ja lasteaed:
- Kombatav, intuitiivne, tuttav
- Ekraanivaba sissepääs STEM-õppesse
- Programmeerimise põhikontseptsioonid
- Lugude jutustamine, loendamine, järjestamine ja palju muud
Alg- ja põhikool:
- Lõbus, tõeliselt kaasahaarav
- Ekraanivaba või rakenduste toega kodeerimine, Scratch programmeerimine
- Loogika, planeerimine, teadus, keelekunst ja palju muud
Keskkool:
- Põhilisest programmeerimisest edasijõudnutele Pythoniga
- Lihtne projekti seadistamine ja praktilised teaduslikud katsed
- Täiustatud kontseptsioonid inseneritöös, robootikas ja tehisintellektis
Programmeerimise režiimid
- ekraanivaba puutetundlik kodeerimine värviliste plaatidega
- rakendusepõhine käsuredaktor
- plokipõhine programmeerimine Scratchi abil
- mitme rongi interaktiivne programmeerimine Pythonis
Intelino ja klassikalised mängurongid
Intelino nutirongi saavad kasutada juba kolmeaastased lapsed, nagu klassikalist mängurongi. Paigutage rong rööbastele ja ta ongi valmis sõitmiseks. Intelino rongi saab lisaks kasutada ka koos klassikaliste puidust rongidega BRIO, IKEA, Thomas & Friends.
Arvustused
Tooteülevaateid veel ei ole.