HP Robot Otto Looja algkomplekt
HP Robot Otto Looja algkomplekt on ideaalne lastele alates 8. eluaastast, pakkudes võimalust kujundada, 3D-printida osi, ehitada ja programmeerida oma esimest robotit. Komplektil on kõik vajalikud elektroonilised komponendid, kuid plastikosad tuleb ise välja printida. Otto sobib nii algajatele kui ka edasijõudnutele, pakkudes lihtsat plokipõhist programmeerimist ning võimaldades hilisema arenduse käigus kasutada ka Pythonit. Lisaks sisaldab komplekt veebipõhiseid õpikute ja harjutuste materjalide allikaid.
Võtmeomadused ja eelised
- Programmeerimine toimub intuitiivse plokipõhise rakenduse kaudu, kuid toetab ka Pythonit ja C++-i.
- Võimaldab kasutajatel kohandada ja täiustada roboti funktsionaalsust vastavalt oma ideedele.
- Toetab erinevaid andureid ja liikumisfunktsioone, muutes roboti interaktiivseks ja mitmekülgseks.
- Arendab STEAM-oskusi (teadus, tehnoloogia, inseneriteadus, kunst ja matemaatika) läbi praktilise õppimise.
- Mitmekülgsed programmeerimisvõimalused, mis arenevad koos kasutaja oskustega.
- Sobib ideaalselt haridusasutustele, pakkudes kaasahaaravat ja loovat õpikogemust.
Mida saab teha Otto robotiga?
Robot Otto aitab õpilastel projekteerida, 3D-printida, ehitada ja programmeerida oma esimest funktsionaalset robotit. Õpilased saavad alustada elektroonika, ehituse ja kodeerimise põhitõdedest ning laiendada funktsionaalsust ja õpikogemusi, kohandades robotit 3D-disainiga ja laiendustega.
Roboti programmeerimisrežiimid
- Kontroller rakendus – liikumised, žestid, helid.
- Scratchil põhineb plokipõhine programmeerimine koos Python-generaatoriga.
- Programmeerimine Python või C++ keeles, programmeeritavad RGB valgusdioodid, joonejälgimisandur, ultraheliandur, täiendavate laienduste ja 3D-printimise võimalus.
Kergem üleminek edasijõudnute programmeerimisele
- Veebipõhine lihtne programmeerimine: Ei ole vaja midagi alla laadida ega paigaldada - lihtsalt ühendage ja alustage mistahes arvuti operatsioonisüsteemis.
- Juhtimine: Võtke täielik kaugjuhtimine veebi kohandatavate sisend- ja väljundvidinate abil.
- Plokipõhine programmeerimine: Otto saab programmeerida plokkide abil, mis on ideaalne algajatele, sest tänu lohistamissüsteemile näevad nad kohe ja saavad hõlpsasti aru milliseid käske saab kombineerida ja milliseid mitte.
- Python või C++: Kogenumad õpilased saavad kirjutada oma koodi erinevates keeltes, et kasutada neid teistes populaarsetes platvormides, nagu Thonny IDE ja Arduino IDE, mis sobivad kõige paremini nende projektidele ja õpetaja õppekavale. Vahetamine on lihtne.
Arvustused
Tooteülevaateid veel ei ole.