Kaasavad hariduse püüa tagada, et kõik õpilased hoolimata nende võimetest, erivajadustest või taustast, saaksid võtta osa kõigist haridusvõimalustest.
Idee seisneb selles, et iga õpilane on ainulaadne ja eesmärk on luua õppekeskkond, kus kõik õpilased tunnevad end kaasatuna, toetuna ja aktsepteerituna.
Cosmo mõtestab ümber kaasava õppimise, teraapia ja mängu täiendava õppimise vajadusega inimeste jaoks.
Cosmo aitab interaktiivsete mängude ja tegevuse abil treenida kognitiivseid, suhtlemis- ja motoorseid oskusi.
Läbinud sõltumatu uuringu, mis andis positiivseid tulemusi tähelepanu, kaasatuse ja emotsionaalse reguleerimise valdkonnas.
Võrdsed eluvõimalused kõigile. Footon HEV komplekt, mis keskendub autismispektrihäiretega ning emotsionaalsete ja sotsiaalsete häiretega lastel.
Footon robot mängib õpilase kaaslase, teejuhi rolli sotsiaalsete normide ja igapäevaste väljakutsete segases maailmas. Robot suudab üllatada, lõbustada ja motiveerida õpilasi oma parimateks sooritusteks.
Komplektis olevad vahendid võimaldavad õpetajatel läbi viia rühma- ja individuaalseid tunde. Komplektis sisalduvad tegevuskavad aitavad teil lastega mängida või koostada individuaalseid tunniplaane. Kõik tegevused on jaotatud erinevatesse arenguvaldkondadesse, mida õpetajad saavad kohandada vastavalt iga lapse vajadustele.
Komplekt sisaldab 50 õppestsenaariumi, mis hõlmavad järgmist:
Komplektis olevad ettepanekud on rakendatavad nii individuaalseks kui ka rühmatööks.
Tegevused on jaotatud mitmesse arenguvaldkonda ja terapeudid võivad neid läbi viia soovitatud järjekorras või iseseisvalt, sõltuvalt iga õpilase vajadustest.
Didactix interaktiivne põrand – multimeediatoode, mis projitseerib mänguväljaku põrandale ja/või seinale ning andurite abil loeb mängijate liigutusi ning tagastab reaktsioonid.
Didactix võimaldab kasutajatel mitmekülgset õppimist, teraapiat ja lõbu igas vanuses.
90+ eestikeelset mängu ja võimalus kasutada avatud ressursse (YouTube ja veebibrauser).
Didactix FlySky – lakke riputatav
Didactix FlySky Go/Go Max – jalal seisev
Didactix Roomie – tumba
Kognitiivne areng: Interaktiivse põranda mängud võivad olla suurepärased kognitiivsete oskuste arendamiseks, nagu tähelepanu, mälu ja probleemilahendus.
Õppe ja lõbu: Interaktiivsed mängud põrandal võivad muuta õppeprotsessi lõbusamaks ja kaasavamaks. See sobib hästi erivajadustega õpilastele, kuna õppimine toimub mängulises ja interaktiivses keskkonnas.
Koostöö: Interaktiivne põrand võimaldab mitme kasutaja samaaegset osalemist, soodustades grupitööd ja koostööd. See annab õpilastele võimaluse koos lahendusi leida, suurendades meeskonnatunnet ja vastastikust toetust.
Õppe ja liikumine: Interaktiivne põrand võimaldab õpilastel õppida läbi füüsilise liikumise. See on eriti kasulik õpilastele, kellele meeldib õppida läbi liikumise või kellel on vajadus füüsilise aktiivsuse järele õppeprotsessis.
Didactix interaktiivse põranda HEV mängud toetavad individuaalseid haridusvajadusi, võttes arvesse võimete, iseseisvuse ja sotsiaalse osaluse täieliku arendamise eesmärke.
Soovite osta või saada hinnapakkumist mõne toote kohta? Võtke julgelt meiega ühendust!
© 2025 ÕPPELABOR. All rights reserved