Sõbralik puidust robot Cubetto, mis aitab õpetada ka väiksematele lastele kodeerimise läbi seikluste ja mängu
Loe edasi
Menüü
Puidust valmistatud Cubetto on teie rõõmus kodeerimiskaaslane, mis on valmis igaks seikluseks! Teil on vaja vaid öelda talle, kuhu ja kuidas minna.
Cubetto ei vaja ühtegi seadet, internetiühendust ega tarkvara ning on kohe karbist välja võtte peaaegu kasutusvalmis. Ainus, mida vajate, on kruvikeeraja ja patareid.
Lapsed loovad programme, et viia Cubetto punktist A punkti B. Selle käigus õpivad nad kodeerimise põhitõdesid, sealhulgas algoritme, funktsioone ja vigade parandamist.
Kuna maailm muutub üha enam digitaalseks, hakatakse programmeerimist käsitlema kui uut liiki kirjaoskust. Nagu teadlased ja õpetajad kogu maailmas, usume ka meie, et koodimise õppimine muutub peagi sama oluliseks kui lugema ja kirjutama õppimine.
Kuid mitte sellepärast, et meie arvates peaksid kõik lapsed kasvama programmeerijateks. Siin on kolm põhjust, miks programmeerimise õppimine võib anda lastele kasu:
1 – See soodustab loomingulist eneseväljendust – nagu toiduvalmistamine või maalimine, on ka programmeerimine põhimõtteliselt loominguline protsess. Sa alustad mitte millestki ja lõpetad millegagi.
2 – See õpetab probleemide lahendamist – koodirida ei pruugi alati esimesel korral tööle hakata. Sa peab veidike pusima ja aru saama, mis ja miks läks valesti ning tegema vastavad muudatused. Nii sa arendada ka vastupidavust.
3 – See demüstifitseerib tehnoloogiat – Kui õpetame lastele, mida arvutid, nutitelefonid, tahvelarvutid ja seadmed teha saavad ja mida mitte, saame aidata neil saada pigem loojateks kui pelgalt tehnoloogia tarbijateks.
Algoritmid – Algoritmid on täpsete juhiste kogumid. Plokid on konkreetsete juhiste füüsiline esitus ja kui need on kokku pandud, moodustavad nad algoritmi, mida lapsed saavad tegelikult puudutada.
Järjekorrad (sequences) – Programmides olevad käsud täidetakse täpsete järjekordade järgi. Teisisõnu, tahtlik käskude jada ehk järjekord, mida kujutab tahvli S-kujuline joon.
Vigade kõrvaldamine (debugging) – Juhised on tahvlile pandud ja Cubetto täidab neid kohe, nii et kui ta ei jõua sinna, kuhu peaks, on vigade parandamine sama lihtne kui ploki vahetamine.
Rekursioonid (recursions) – Tee tsükkel, luues funktsioonireal korduv jada (korduvkoodi plokk) ja käivitage kood sinise plokiga, kui seda vajate.
See ei ole ettekirjutav – Cubetto annab lastele võimaluse võtta oma õppimist kontrolli alla, lisada loominguline panus ja näha oma unikaalse lähenemise tulemusi probleemide lahendamisel.
See on lapsekeskne – Cubetto on hoolikalt kavandatud nii, et see vastaks lastele nende õigel arengutasemel, võimaldades väikestel lastel võtta vastu ülesandeid, mida nad suudavad lahendada ja millega nad saavad edasi liikuda.
See kasvatab vastupidavust – Klotsidega probleemide lahendamine tähendab proovimist ja eksimist. Kui Cubettole saadetakse järjestus, on tulemus kohe ilmne. Kui midagi on valesti, siis saab lihtsalt siluda ja alustada uuesti.
See on seltskondlik – Koguge sõbrad ja klassikaaslased kokku ja mängige koos, arendades suhtlemisoskusi, meeskonnatööd, koostööd ja läbirääkimisi, mida hõlbustab sõbralik väike puurobot.
See on puidust – ei ole kirevaid värve ega häirivalt valju heliefekte. Cubetto komplekt on ilu, mis sobib ideaalselt traditsiooniliste Montessori-materjalide kõrvale.
Sõbralik puidust robot Cubetto, mis aitab õpetada ka väiksematele lastele kodeerimise läbi seikluste ja mängu
Loe edasiOrchard Primary on Ida-Londonis asub riigikool, mis on investeerinud mitmesse programmi, et muuta kodeerimine ametlikuks...
Loe edasiPostitus on tõlgitud eesti keeldeOriginaal postitus „Cubetto in our classroom: Pythagoras Montessori School, Belgrade“.Postituse autorid:...
Loe edasiHuvitusite Cubetto robotis? Või soovite saada individuaalset hinnapakkumist? Julgelt võtke meiega ühendust läbi veebisaidi kontaktvormi või saatke hinnapakkumise taotlus!
© 2024 ÕPPELABOR. All rights reserved